Retour aanmelden

Let op: Tijdens het feestseizoen is het op onze retourafdeling drukker dan normaal. Het kan daardoor wat langer duren voordat je de terugbetaling ontvangt. We informeren je per e-mail zodra je retour is verwerkt.

Een retour aanmelden is heel eenvoudig. Vul ons contactformulier in of stuur een e-mail naar Sophia@amaaragroup.com met je bestelnummer en de reden van retour. We nemen snel contact met je op om de volgende stappen door te geven."

Retourmogelijkheden

Je kunt je bestelling retourneren binnen een bedenktermijn van 14 dagen, na ontvangst van je bestelling.

Retouren worden vergoed naar het rekeningnummer waarmee u betaald heeft (tenzij anders aangegeven). Retouren worden binnen 5-7 werkdagen verwerkt nadat je item(s) bij ons zijn afgeleverd.

Inklapbare content

Pakketpunt

Handig om te weten: Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat wij het artikel dat je terugstuurt in goede staat ontvangen, daarom raden wij je aan om het artikel verzekerd terug te sturen. Je kunt je retourzending bij het inleverpunt laten verzekeren zodat je minder risico loopt als het artikel onverwacht kwijtraakt of onderweg kapotgaat.
  1. Meld je retour online aan via ons contactformulier.
  2. Geef het pakket afJe kunt je pakket terugsturen via het servicepunt (PostNL of DHL) dat staat vermeldt op het retourlabel.

    Let op: Pakketten kunnen niet geretourneerd worden via zelfscan inleverpunten, pakketautomaten en andere onbemande service locaties
  3. Volg je retour in je account Na ontvangst verwerken wij je retour zo snel mogelijk. Je ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail zodra je retour verwerkt is.
  4. Terugbetaling Binnen 10 dagen na afgifte van je retour krijg je het aankoopbedrag terug op de betaalmethode die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling.

Veelgestelde vragen over Retouren

Inklapbare content

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Wij betalen het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst van de items van je retourzending via dezelfde betaalmethode.

Wat gebeurt er met een artikel als ik het retourneer?

Als het artikel ongedragen of gebruikt is en in de originele staat is geretourneerd dan proberen wij deze opnieuw te verkopen. Als het artikel onverhoopt beschadigd is dan doen wij ons best om het product te repareren of te herstellen. Denk aan het repareren van gebroken poten of defecte elektrische apparaten en het poetsen van schoenen. Als het artikel niet te herstellen is naar nieuwstaat dan hebben wij een ‘tweede kans’ stroom om het artikel alsnog te verkopen tegen een gereduceerd tarief. Of wij doneren het artikel zodat het voor hergebruik of recycling in aanmerking komt.

Waar kan ik als klant op letten om zo min mogelijk te retourneren?

In onze webshop proberen wij zoveel mogelijk informatie over het artikel te vermelden om een zo compleet mogelijk beeld te geven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan maattabellen, meerdere foto’s, video’s, en beschrijvingen. Mocht je toch echt twijfelen, kan je altijd contact met ons opnemen, zodat we samen kunnen kijken wat het beste bij jou past. Op deze manier hopen we retourneren te voorkomen en de kans op een geslaagde aankoop zo groot mogelijk te maken.

Ik heb iets gekocht met korting, maar de maat/kleur is verkeerd. Kan ik alsnog korting krijgen?

Jazeker, je kunt het artikel ruilen voor een andere maat tegen de kortingsprijs waarvoor je het artikel oorspronkelijk kocht. Zodra wij het pakket hebben ontvangen en verwerkt hebben in ons magazijn storten wij het aankoopbedrag terug. Je kunt daarna de juiste maat bestellen.

Neem hiervoor gerust contact op met onze Klantenservice. Wij verrekenen dan graag het prijsverschil.

Waar kan ik de volledige retourvoorwaarden vinden?

Dat kan via deze link.